Unatoč upozorenjima kolega iz benda, Nathan počinje ozbiljno izlaziti s jednom od svojih obožavateljica. Ali dok se dokazi njezine prošlosti gomilaju, kako bi dokazao njezinu nevinost, on je prati na najbrutalnije mjesto na svijetu.