U nastojanju da nađe prijatelje, Toki odlazi u Rockaroonie fantasy kamp za vikend kako bi se družio s kremom rock and rolla (ali dolazi kao kamper.) Umjesto da sretne prijatelje, drugi ga kamperi maltretiraju.