Čak ni globalna kriza potaknuta terorističkim napadima 11. rujna ne može spriječiti fenomenalan rast Kraljevstva snova. Arnault, Pinault i Anna Wintour transformirali su nekoć ekskluzivan svijet visoke mode u globalnu industriju.