Carstvo LVMH Bernarda Arnaulta poduzima neprijateljsko preuzimanje legendarne kuće Gucci. Tom Ford i Domenico De Sole – dvojac odgovoran za Guccijev spektakularni preporod iz 90-ih – uzvraćaju udarac kako bi zaštitili svoju neovisnost.