2001 iskra u mraku
Različitim tehnikama animacije ponovno je kreiran detaljni intervju koji je sa Stanleyjem Kubrickom 1968. objavio časopis Playboy.
Različitim tehnikama animacije ponovno je kreiran detaljni intervju koji je sa Stanleyjem Kubrickom 1968. objavio časopis Playboy. Keir Dullea posudio je glas liku slavnog redatelja.