Modni svijet potresaju punk-dizajner John Galliano, nemilosrdni poduzetnik Bernard Arnault i čarobnica stila Anna Wintour. Zajedno uvode zlatno doba blistave umjetnosti, tržišnog poremećaja i zavodljivog glamura.