Red kuća u Ghentu
Mike Whiteside, Robert Kulp i ekipa Black Doga spašavaju cijeli blok viktorijanskih kuća u Norfolku u Virdžiniji. Mike izrađuje umivaonik iz američke mornaričke škrinje.