Mlin na planini Bent
Robert Kulp, Mike Whiteside i ekipa Black Doga spašavaju mlin na planini Bent, u kojemu se mljela pšenica i druge žitarice. Robert kupuje stroj za vježbanje iz kasnih 1950-ih.