Jamesova kuća
Robert Kulp, Mike Whiteside i ekipa Black Doga spašavaju Jamesovu kuću, kuću od 465 metara kvadratnih izgrađenu 1893. Tim je izvadio ručno rađeni okvir kamina od mramora iz Carrare.