Predionica pamuka Washington Mill
Mike Whiteside, Robert Kulp i ekipa Black Doga spašavaju Washington Mill, staru pamučnu predionicu iz kasnih 1800-ih. Među glavnim pronalascima je stara brijačka stolica.