Skok na Pluton
Ela i Vrcko vježbaju skakati na Plutonu kad ih Tilly zamoli da pođe s njima. Ela joj kaže da je preopasno i prije no što ode joj da štap za skakanje. Madhu se dođe igrati i Tilly pronađe samu.