Marsovske kronike
Priya je sa Zemlje došla dovršiti školski projekt o Marsu. Nije upoznata s planetom, pa je nervozna zbog velikih pješčanih oluja. Ela, Vrcko i Madhu je uvjere da mora posjetiti Mars.