Zvončana simfonija
Svi vježbaju Saturnov ples kako bi mogli plesati s Priyom, ali ih ona nazove i javi da je bolesna. Neće moći doći. Ela je jako razočarana te se pita kako mogu oraspoložiti Priyu.