Nezaustavljiva Ela
Ela je osmislila zabavan dan. Posjetit će po maglicu za svakog člana obitelji! Prvi je na redu Bernard 68, ali je jako mračan i uplaši Tilly. Kad se pokvari tatin brod, krenu do maglice Bumerang.