Spencer se odlučuje na veliki rizik koji bi mogao upropastiti posao. Nakon razgovora s Rickyjem Charles objašnjava svoju viziju momčadi. Joe i Reggie angažiraju Vernona i Terrella „Sizzlea“ Suggsa da bi nagovorili Illegal Civilization.