Spencer se obraća braći Anderson za pomoć. Joe pokušava Illegal Civilizationu srediti ugovor s velikim brendom obuće. Ricky gubi kontrolu na susjedovoj zabavi. Julie optužuje premorenog Charlesa da se boji uspjeha.