Tyrion pomaže Jaimeju. Joffrey i Margaery priređuju doručak. U Zmajevu kamenu Stannis gubi strpljenje s Davosom. Ramsay pronalazi svrhu za svoga ljubimca. Sjeverno od Zida Bran uviđa kamo mora ići.