Tyrion unovačuje neočekivana saveznika. Daario preklinje Dany da mu dopusti činiti ono što mu najbolje ide. Svi se oglušuju na Jonova upozorenja o ranjivosti Zida. Brienne slijedi novi trag na putu s Podom.