U Oštrozimlju, Theon dobiva posjet i drži sve pod kontrolom. Arya naplaćuje posljednji dug od Jaqena na njemu mrzak način. Robb je izdan. Tyrion i Varys nalaze zajednički jezik. Dany ne uvažava Jorin savjet.