Theon dovršava svoj genijalni potez. U Kraljevu Grudobranu Lannisteri sklanjaju Myrcellu na sigurno u zadnji tren. Arya se suočava s iznenadnim posjetiteljem. Dany se zaklinje da će uzeti ono što joj pripada. Robb i Catelyn primaju ključnu vijest.