Beanov koncert
Irma želi na koncert Eduarda, vrhunskog violinista, ali Bean ne želi platiti ulaznice. Tvrdi da on violinu umije svirati bolje. To mora dokazati. Nakon neuspjelih pokušaja, Eduardo ga pouči, a Bean ga na kraju i zamijeni na koncertu!