Dan u toplicama
Gospođa Wicket zatraži od Beana da nju i gospođicu Wince odveze u toplice i pričeka ih. Beanu postane dosadno, pa se ušulja u toplice po njih dvije. Bježeći od bijesne recepcionarke, Bean izazove kaos i upadne na masažu gospođe Wicket.