Zlatna naljepnica
Beanu se svidi album sa sličicama nogometaša kakav imaju nećak gospođe Wicket i Bruiser mlađi, pa ga nabavi i pokupuje sve sličice. Ali nedostaje mu najrjeđa - ona koju posjeduje nogometna legenda Jamie Studds. Bean je odluči ukrasti.