Auto za Irmu
Bean otkrije da Declan vozi Irmu u svom novom terencu. Iako svoj auto smatra superiornim, ipak ga odluči malo „popraviti“ kad vidi svu dodatnu opremu Declanovog auta. Irma će morati birati u čijem bi se autu radije vozila.