Električna mreža u Rio de Janeiru
U Brazilu je u tijeku izgradnja jednog od najvećih hidroelektričnih projekata na svijetu. Kopaju se tuneli kroz 7 planina i grade se dvije brane. Domaćin Danny Forster istražuje.