Afrički safari s morskim psima
Zašto je velika bijela psina, označena u Južnoj Africi, putovala 2400 kilometara uz afričku obalu do Madagaskara? Craig O'Connoll putuje na taj otok.
Zašto je velika bijela psina, označena u Južnoj Africi, putovala 2400 kilometara uz afričku obalu do Madagaskara? Da bi to istražio, Craig O'Connoll putuje na taj daleki otok.