Tornjevi u Kuvajtu
Danny Forster je u Kuvajtu gdje se gradi najviša svjetska zaobljena struktura: toranj Al Hamra. Obložen je oplatama od vapnenca, a na vrhu se na 17 etaža nalazi otvoreni restoran.