Protuolujna barijera u New Orleansu
Danny se nalazi u New Orleansu gdje se gradi najjači sustav zaštite od uragana na svijetu. Sustav uključuje najveću protuolujnu barijeru ikad izgrađenu, te kuće otporne na uragane.