Sićušna srodna duša
40 minijaturnih australskih ovčara spašeno je iz uzgajališta pasa, a dr. Jeff im pomaže. Veterinarska tehničarka Christine traži pomoć dr. Jeffa jer njezina čivava teško hoda.