Kad se sreća osmjehne
Dr. Jeff pomaže psu koji je ozbiljno bolestan. Mel i njezina kći spašavaju mladunče vjeverice, dok dr. Jeff i dr. Petra zajedno spašavaju mačku koju je udario automobil.