Izumrli ili živi: Izgubljeni morski pas
Biolog Forrest Galante na Maldivima traži navodno izumrlog morskog psa. Neidentificirani morski psi na tom području mnoge su natjerali da povjeruju da je 'pondicherry' još živ.