Psinastično 2016.
Eli Roth domaćin je emisije SHARKTACULAR: Tjedan morskih pasa 2016. Pratite ekskluzivne snimke Tjedna, viralne videe, kao i najbolje morske pse u povijesti Tjedna morskih pasa.