Hannah počne pisati reklame za „GQ”, ali boji se da će joj korporativno okružje ubiti kreativnost. Nakon Rayeva nedavnog uspjeha Shoshanna se premišlja oko prekida. Ray i Marnie svađaju se tijekom ručka.