Hannah, Shoshanna i Adam odlaze na izlet da pokupe Jessu, pa se Marnie osjeća izostavljeno dok se seli u novi stan. Na izletu Hannah uzaludno traži nadahnuće da uspje ispuniti rok koji joj je postavio novi urednik.