Hanna potpiše ugovor za pisanje e-knjige s iznimno kratkim rokom. Marnie je domaćica na umjetničkoj zabavi Bootha Jonathana. Adam nagovori Raya da odu na pustolovinu na Staten Island. Depresivna Jessica posvađa se s Hannom.