Finale druge sezone. Kako je izdavač ne bi tužio, Hannah mora napisati knjigu u jednom danu. Marnie pogrešno protumači Charliejeve namjere. Ray donese odluku o karijeri za koju se nada da će zadiviti Shoshannu.