Dok Nucky unajmljuje prvaka u teškoj kategoriji, Jacka Dempseyja, da na radiju promovira svoju nadolazeću borbu, Jimmy je suočen s odlukom koja bi mogla promijeniti budućnost Atlantic Cityja.