Titani protiv Shote Nakajime
Kuhar Shota Nakajima, majstor japanske kuhinje, donosi svoju Michelinovu obuku i savršenu tehniku kako bi se natjecao sa svojim mentorima, Titanima Bobbyja Flaya.