Titani protiv Mei Lin
Kuharica Mei Lin unosi svoj natjecateljski duh u Bobbyjevu kuhinju. Kao prijašnja štićenica Michaela Voltaggia spremna je pokazati da je učenica sposobna nadmašiti učitelja.