Titani protiv Michaela Symona
Najbolji prijatelj Bobbyja Flaya, Željezni kuhar Michael Symon, ulazi u kuhinju Trostruke prijetnje. No prijateljstvo ne sprječava Bobbyja da to ne bude poštena borba!