Titani protiv Kelvina Fernandeza
Njujorški kuhar Kelvin Fernandez već je pobijedio Bobbyja Flaya zahvaljujući svojem legendarnom karakterističnom jelu. Sada se suočava s Titanima s novom strategijom.