Psihološki triler o odnosu Stelle, ožalošćene majke i Charlesa, čovjeka zatvorenog zbog ubojstva njezine kćeri. S još jednom ugroženom tinejdžerkom, Stella mora surađivati s Charlesom kako bi došli do istine, prije nego što bude prekasno...