Kada upoznamo Stellu Tomlinson, prošle su tri godine od ubojstva njezine kćeri tinejdžerice Maisy. U sadašnjosti, Charles Stone, koji je u međuvremenu zatvoren zbog njezina ubojstva, traži susret sa Stellom. Ali sastanak ne ide po planu.