Stella se upušta u otkrivanje stvarnog ubojice njezine kćeri, nakon što video prikazuje vezu između Maisy, Cleo, McKellerovih i Jessiena dečka Kelvina. Charles pokušava održati glavu iznad vode u zatvoru.