Simone se bori sa svojom ulogom u teniskom timu, a Thea prima uznemirujuće vijesti. Budući da trenera Marcusa nema nigdje, privremeni trener ulazi u igru što stvara sukob za Damona i JR-a dok pokušavaju pobijediti u svom najvažnijem meču.