Tijekom tjedna povratka bivših učenika, Simone i Thea pripremaju se za natjecanje na profesionalnom turniru i suočavanje s protivnicima na različite načine. Uz J. R.-ovo ohrabrenje, Damon pokušava otkriti koliko želi dijeliti sa svojom majkom.