Simone je uzbuđena što će se useliti u dom i početi upravljati životom prema vlastitim uvjetima, ali njezine prošle odluke urode neočekivanim zastojima. Amara se suočava s posljedicama svojih postupaka i što to znači za njezinu budućnost.