Uništeni odnosi i gorke istine
Andrei se naljuti na obiteljskoj večeri. Jess se sukobljava s Coltom u vezi s Vanessom. Karine postavlja Paulu ultimatum. Angela traži od Michaela da donese veliku odluku.