Potpuno razotkrivanje 3. dio
Larissa i Eric suočavaju se s njegovim nedjelima iz prošlosti. Jess predstavlja posebnog gosta i time šokira ekipu, a Angela uzvraća udarac Michaelovoj obitelji.