U paklu nema bijesa
Napetost raste između Elizabethine obitelji i Andreia. Odnos Larisse i Erica postaje kaotičan. Kalani i Asuelu proživljavaju pakleno putovanje. Angela otkriva Michaelu svoju tajnu.